Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
    Този проблем го имах и аз (без гасненето) преди да откача кабела,любопитно ми беше дали ,не си го оправил по друг начин?
    ами да оправих го! при мен беше от клеясали клеми на акомулатора
    странното е,че проблема се появи след диагностика!?
    Аlfa156 1.8TS 2000

    Comment


    • Чета си тука форума и се чудя и се мая:абе хора щом този проблем го има из UK-форумите "може би" работата отива на някакъв дефект(производствен,знам ли),който само явно така се лекува(с рязане на пин15),ако не се оправи така значи работата е от друго място и не пречи да се закачи отново и тва е...Аз преди 1100км я отрязах и досега нито един път не ми е клатила обороти,камоли да изгасне.Изобщо не смятам да я закачам отново,засега автомобила си е супер,вече 1 седмица карам така.То ясно че като смениш :дебитомер,ламбда,МПХ,ТПС и сумалъкати и датчици проблема ще се оправи,ама ако си сметнете колко пари са това (~1000лв).Тва си е мое мнение,разбира се,всеки си решава сам за себе си.Айде със здраве.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        То ясно че като смениш :дебитомер,ламбда,МПХ,ТПС и сумалъкати и датчици проблема ще се оправи,ама ако си сметнете колко пари са това (~1000лв).Тва си е мое мнение,разбира се,всеки си решава сам за себе си.Айде със здраве.
        Не се оправя,смених ги всичките - пак си клатише,и резнах кабелчето и гассссс

        Comment


        • Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Тук става въпрос закалтене на оборотите в движение ако ги клати и на място определено проблема е друг вероятностите са няколко като за начало изчисти дросела но ако не стане което е по вероятно работата отива на стъпково моторче и ТПС Боша беше 320лв а хофера 220 но това преди 5-6 месеца.

          ами да и в движение на спрял си ги прави, странното е, че примерно 2-3 дни имам проблеми после 2-3 нямам
          sigpic
          ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
          0889 636 093

          Comment


          • Става!!! След срязването на въпросната жичка колата не клати обороти. Държи се все едно не е в движение. Това за в момента ме устройва, само дето като натисна съединителя оборотите много бързо почват да падат, не както когато е в движение преди, не знам.

            И аз както много други в този форум имах проблема със студеното палете, мойто се изразяваше в глъхнете, тресене и гаснене на колата. Преди просто трябваше да се изчака да загрее и ок. Сега след почистване на дросел и нов дебитомер започна пак да го прави. Прави го след студено палене, гася, после е ОК. Много започна да ме дразни това, човек да не смее да си запали колата. Чакам зимата да видя дали ще имам някакви сериозни проблеми.

            Извинявам се за страничното лирическо отклонение, но и без това темата беше тръгнала на тема лампички.
            Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
            Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

            Comment


            • Вече 4 дена каране всичко е ОК даже върви по добре разхода е съштия
              ALFA ROMEO 156 1.8 16V TS 98г.

              Comment


              • Първоначално публикувано от crocodil Покажи съобщение
                Прави го след студено палене, гася, после е ОК. Много започна да ме дразни това, човек да не смее да си запали колата. Чакам зимата да видя дали ще имам някакви сериозни проблеми.
                Аз засега само това не мога да излекувам......вече си знам - въртя 2 пъти, и като запали веднага гася - на третия път пали без ядове и веднага заковава над 1000 оборота.....иначе се дави и глъхне все едно ще загасне, макар и че детонации няма.....
                Пробвах какво ли не....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Аз засега само това не мога да излекувам......вече си знам - въртя 2 пъти, и като запали веднага гася - на третия път пали без ядове и веднага заковава над 1000 оборота.....иначе се дави и глъхне все едно ще загасне, макар и че детонации няма.....
                  Пробвах какво ли не....
                  Много гадно. Смених дебитомер, тръгна добре, само клатеше. Почистих дросела (не много сериозно) и стана много добре. После пак започна да друса обороти, резнах кабела, спя. Сега пък започна да глъхне при първо палене.

                  Не съм сменил ламбда сондата още, ще го направя. Но това не може да е от нея, поне така си мисля.
                  Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
                  Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

                  Comment


                  • Това с глъхненето може да се дължи и на датчик за температурата на водата смени го и виж дали няма да има резултат а и струва 25лв.
                    А за паленето сутрин и аз го имам проблема всичко което може да се смени дебитомер сонда свещи датчик за темпеартура е сменено с оригинално дросела е чист дюзите са чистени на ултразвук преди година бензин карера 100 с разни добавки разни ремапове и въпреки всичко ако температурата е над 20 градуса вероятноста да запали от първия път е много малка.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • Здравейте колеги,и аз го имам този проблем но вчера си смених сондата защота старата беше много мудна,и след адатацията днес ми запали направо феноминално,но ме е страх да се радвам защото и когато смених дебитомера пак палеше 3-4 дена но пак имаше леко зачудване докато тази сутрин от раз и 1200 оборота,чак ме е страх да дам газ за да не почне да заглъхва,но тя не заглъхна.А до този момент от знаещи диагностици съм сменил термостат,температурен датчик,фазов датчик все здрави.огромно подобрение имаше след смяната на дебитомера,него го смених на своя глава защото разбрах че са по 130 лв.На диагностиката ми казаха че той абсолютно здрав.


                      П.П.Ако се задържи подобрението ще пиша пак.
                      Alfa Mito 1.4
                      156 2.0 155 ex
                      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                      Comment


                      • Еми те от такива като теб живеят тези убавци. И мен ме караха да сменям ама аз вече година си карам без да сменям. Само един дросел почистих и сега сутрин не се дави, нито ми гасне в движение. Е клати малко оборотите ама не им обръщам внимание. Тука има много хора, които не искат да разберат, че това са коли втора употреба и някак си не върви всичко да им е в ред. Но, ходете, плащайте, харчете сменете всичко и после сметнете колко пари сте потрошили. То верно, че е кола за която се цака ама нека бъдем разумни същества все пак.
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • Аз по моята така по груби сметки от как съм я взел само за части съм дал близо 2500 лв. като се има предвид, че съм си сменял всичко сам.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • 1.132 лв.дебитомер
                            2.термостат 75 лв.(върнат,моят е работещ)
                            3.мултифонкционален датчик 28 лв.(неми се занимаваше даго вращам че е чак в Пловдив)
                            4.фазов датчик 140(по необходимаст от кадърни майстори в сервиз,изкривили шайбата на вала и го строшиха)
                            5.сонда 120 лв.
                            общо 420лв.

                            П.С.Несъжалявам че сам ги дал.
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • Една молба към колегата Новачев:ако можеш да ми дадеш някаква информация за температурния датчик (модел,марка) ,че тук в Добрич продавачите ни не са от най-кадърните и все си мисля че няма да го познаят от първия път.А за един датчик не ми се бие път до Варна,пък и сега нямам никакво време.Проблема ми е в клатенето на оборотите сутрин и мисля да пробвам със смяна на датчика.Благодаря предварително и сори за отклонението от темата.А между другото няокой знае ли някаква оригинална програма за алфа ромео(примерно както е ЕТКА и ЕТОС за фолксваген/ауди/шкода и сеат,или ОПЕЛ за опел,МЕРЦЕДЕС за мерцедес и т.н.) ?
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment


                              • @mirchozo
                                Колегата Новачев е чак в Бургас, що не се разходиш до Варната, па някой да ти тества колицата. Може и да Е температурен датчик, Ноо...може и да Не е... И пак ша ти клати сутрин.
                                А ако е стъпков мотор..., а ако не е ...
                                А ако е нещо друго..., а ако не е ...
                                Иди на доктор (алфенски), У Варната ги има ...
                                Успех

                                Comment

                                Working...
                                X